HTML

Sport Film Sorozat stb..

Sport FIlm Sorozatról valami, mert egyszerűen muszáj kiadni magamból, hejjjesírás rulez

Friss topikok

Linkblog

Lost - VÉGE (haleluja?)

2010.05.24. 17:36 2002

Ezt is megéltük. Hat év után. Mindig is utáltam az olyan dolgokat, ami eleinte repeszt, de a vége meg elrontja az egészet. Hát ez is. Fél sorozatvilág éjjel alig birta kivárni a finálét. ÉS sorozatvilág három negyede könnyezik mennyire jó volt, ami számomra titok. De mindegy, fórumokon meg lett nekem már mondva, hogy én vagyok hozzá szar, meg a többi hasonlóan normálisan gondolkodó nem elvakult embernek. Ahhh. Szomorú, hogy hat évnyi lost után a legelső reakcióm a következő volt: EZ MEG MIEZ???

Kedves olvasó, nézted a lostot mert kíváncsi voltál olyan dolgokra, mint hogy történnek a különböző dolgok a szigeten, hogy emberek halnak meg van fekete füst mit kapsz?? Paripapimpit. Ugyanis kiderült, hogy ez nem más, mint egy modern barátok közt. Kiderül, hogy néztük és néztük az évadot ami nem szólt semmi másról, minthogy hogyan mennek a barátaink a menyországba, és boldogan élnek majd ott fent. YEAH. Számoljuk csak össze. Minden évben volt lost fél évig, és minden héten egy. az 24 rész egy évben. Megszorozzuk az egészet 6-al mivel hat évad volt - 144. Azt megszorozzuk 45-tel, 6480 perc. Érdemes volt nézni. De lehet, hogy én vagyok a szar, nem értek a matekhoz.

Raveair csak te olvasol engem :D szoval ha gondolkodtál rajta most, hogy vége van elkezded ne tedd..

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sfstb.blog.hu/api/trackback/id/tr702028048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robber-fly 2010.05.24. 20:17:40

..én magam inkább a WTF táborba tartozom. Keresem is nagy erőkkel a neten a nálam biztosan okosabbak elemzéseit, de egyelőre kevés a siker. Aki talál valamit, tegye közzé, legyen kedves..
kösz.

A'sel 2010.05.24. 20:50:39

En is ezen vagyok :D
Mert nem lett volna rossz a veg, ha kicsit szajbaragosabb a dolog mert ok vagom en, hogy mindenki elmegy szep lassan es az alter vilag az a purgatorium vagy valami hasonlo megnevezesu hely a mennyorszag elott (vagy az ujaszuletes elott), de akkor miert kellett az a sok hukuszpokusz a sziget korul na ezt nem ertem. Meg azert sok kerdes nem nyert valaszt, amit igazabol ugy adagoltak vegig 6 evad alatt hogy ezek fontos reszei lesznek a tortenesnek es megsem.
Meg ha egyszer elmentek minek mentek vissza amikor meg nem is voltak paran halottak??? Nem ertem pedig imadom az iylen dolgokat es sokat olvasok hasonlo dolgokrol de sajnos ez szamomra nem volt egyertelmu.

2002 2010.05.24. 23:18:59

@Pulstar: Ezaz, én is ezt próbálom magyarázni az embereknek, de mindig azt kapom, hogy ez karakterközpontú történet volt, én vagyok a hibás, hogy nem vettem észre.
Ha annyira karakterközpontú sorozat miért volt szükség a Dharmára, a többiekre, Jacobra, a szellemekre, a sziget erejére?
Mert máskülönben SENKI nem nézte volna a rejtélyek nagy részét a sziget és a dolgai képezték és a sziget ismertette meg a karaktereket.

wouhn 2010.06.21. 22:52:37

Sziasztok

Elnézést kérek, hogy ide írok, de nem találtam se e-mail címet vagy más elérhetőséget.
Olvasgattam a blogodat és tetszik az elhivatottságod a filmes és sorozatos témákat illetően. Jómagam is blogolással foglalkozok, a sorozatportal.neobase.hu oldalt vezetem. Kíváncsi lennék, hogy volna-e kedved, időd csatlakozni hozzánk és a csapat tagjaként hozzánk (is) írogatni cikkeket kritikákat, ilyesmiket. Nézz be az oldalra és gondold meg. Mail címem: sorozatportal.neobase@gmail.com

Várom válaszod.

Üdvözlettel,

wouhn
sorozatportal.neobase.hu
süti beállítások módosítása