HTML

Sport Film Sorozat stb..

Sport FIlm Sorozatról valami, mert egyszerűen muszáj kiadni magamból, hejjjesírás rulez

Friss topikok

Linkblog

Prince of Persia - avagy 2010 - a legelső normális játékadaptáció

2010.05.21. 19:38 2002

Mielőtt írnék is bármit, hadd panaszkodjak a MÁV-ra, ugyanis már a férfi nemi szervem teljesen teli van azzal, hogy újra késett a vonat, és újra sprintelnem kelett azért, hogy elérjem a filmet. Kicsit érdekesnek találtam még azt is, hogy reggel 10:00-kor 50 ember volt a teremben, miután kijöttem beültem a Robin Hoodra is, ahol 4en voltunk, abból is egy ember végighorkolta az egészet.

Vegyes érzelmekkel indultam el megnézni a PoP-ot, az Új Szó-ban (szlovákiai magyar napilap) eléggé lehúzták, az IMDB-n is 6,4 az aránya az egésznek, de nagyon kellemeset csalódtam. Ugyanis ez a legelső sz. gépes játék adaptáció, aminek van értelme. Mind a három játéknak az elemei mestereien vannak beleépítve a filmben, bár a történet kicsit eltér, amiről maga Joordan Mechner(a Prince of Persia játék atyja) a következőket mondta: "Eleve nehéz olyan filmet csinálni, amelynek a sztorija megáll a lábán. Annak a trükkje, hogy 1 videojátékból jó filmet lehessen készíteni, az az, hogy nem szabad lefordítani azt, hogy milyen élmény a játékot játszani. Nem lehet egy az egyben a monitoron futó történetet átültetni a nagy vászonra. A Perzsia hercegének filmes adaptációjához én is új történetet írtam, amelynél muszáj volt kilépni az eredetiből."

A történet nagyjából a Sands of Time játékot dolgozza fel. Perzsia hercege a szépséges Tamina hercegnővel indul el, hogy megbüntessék a gonosz perzsa árulót, aki az idő homokjával akar az uralkodó lenni.

+

Tamina hercegnő.
Szép (szerintem ezt senki sem fogja tagadni :D ) ő és a herceg szócsatái adják meg az egész filmnek a hangulatát, sok kritika szerint gyengén teljesített, ezzel nem értek egyet, egy percre sem éreztem azt, hogy kilógna a sorból.

Herceg - Telitalálat volt Jake Gyllenhaal. Pontosan olyan jól illeszkedik a szerephez mint Robert Downey Jr. Vasemberhez, vagy Hugh Jackman Rozsomákhoz.

Történet - Minden benne volt, ami a sz. játékban történetileg fontos volt és az elemek mint például az ókori parkűrködés.

-

Magyar szinkron. Nem tudom Stohl Buci börtönbe megy és az miatt megy ez a művészeti ág teljesen lefelé, de szörnyű. Példa:

https://www.youtube.com/watch?v=AvYv0HRtA50

https://www.youtube.com/watch?v=bZ7Li5w2I-k

Hasonlóan mint a Vasembernél, néhol olyan dolgok voltak benne, amiket a legszivesebben DVD-re tettem volna fel, mint kivágott jelenet.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sfstb.blog.hu/api/trackback/id/tr582021458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neolith 2010.05.22. 02:17:46

Csőre Gábor alias Cartman hangjával sztem semmi probléma, és Emma is okés volt, akárcsak a film. Kicsit be voltam tojva az elején, hogy nem lesz az, de kellemes meglepetés! Origón is jókat írnak róla.

2002 2010.05.22. 10:36:12

Hello, köszönöm első kommentelőm :D
Igen szerintem is jó film, a herceg szinkronhangja is elmegy, de a két trailerben Tamina hangjai totál különböznek, és halva az eredetit szerintem nem is illik oda
süti beállítások módosítása